Bakapurinsu

Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Levi - 28 januari 2015 20:06

 

Jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera här (笑) Jag tänker ofta på att jag ska skriva men sen tänker jag jämt att jag ändå inte har något värt att säga. Oh well. ¯\_(ツ)_/¯

Förra helgen var jag och min älskade man i Göteborg tillsammans med några kompisar. Mycket trevligt må jag säga! Vi satt på Ölrepubliken i fyra och en halv timme och pratade och drack. Dock missade vi tåget vi skulle med för att killarna skulle krångla med notan så vi fick snällt ta sista tåget och var inte hemma förrän strax innan ett. Trots att jag och min pojkvän alltid tjafsar när vi har druckit så hade jag kul. Vi åkte upp till Göteborg två timmar innan alla andra och shoppade lite. Eller ja, min man gjorde det i alla fall. Han lyckades spendera drygt 1700:- på kläder i endast två butiker.   Var det rea så var det! Han köpte faktiskt en tröja till mig med.
Och yes, min skitsnygga signerade YOHIO-affich är fin där i bakgrunden, I know.
 

Och min lilla darling boyfriend var och shoppade ÄNNU MER igår. (Jesus Christ, hur mycket pengar har människan egentligen?) Han ringde mig när han stod inne på Carlings. "Jag har hittat en tröja jag tror du skulle gilla." "...jaha?" "Ah, och jag tänkte köpa den till dig." Jaha?? Okej? Sen när han sa vilken tröja det var så blev jag lite glad och gick med på att han köpte den till mig. Han köpte två andra grejer till mig också men dom tänker jag inte visa. HAH!

 
Alltså den är så snygg! Jag älskar den!

 

Dagen har spenderast till stor del i stan. Fick mina pengar idag så jag passade på att shoppa lite.   Jag började min lilla shopping spree strax eftr tolvslaget i natt och fortsatte i eftermiddags. (笑) Hittade en bild på en poster när jag var på Tumblr, insåg att jag kunde köpa tidningen och...köpte den. Heeeela vägen från the land of Nippon kommer den.
 
Jag kunde inte hjälpa det, okej? Det är en poster på my darling Suzuya Juuzou. Och bara för en stund sen insåg jag att bilden på framsidan troligtvis också är en poster. ラッキー!  

Som sagt så fortsatte jag min lilla shopping spree inne i stan. Fick inhandlat en amazing tröja där det står "I feel like an ex-mermaid but a new born unicorn" som finns på H&M. Funderar på att köpa en liknande där det står Barbie på, men vi får se. Ska kanske springa in där imorgon och köpa en ursnygg tröja där det står カッコイイ på. Whatever - köpte även den där svarta tröjan på bilden med bröstkorgen på H&M samt ett rätt gulligt skal till min mobil. Skitsnygg. Sen blev det nya ursöta underkläder på Lindex. Köpte mig även en ny foundation, en primer och två nya nagellack i ljuslila och en slags mintgrön färg. Hittade även en snygg jacka på Carlings som jag köpte, men eftersom den är så stor så får den inte plats på bild.  
 
 

 


Imorgon bär det av till MiROi igen. Jippie. Antar att jag kommer på absolut NOLL gjort, as usual. Men det blir nog bra ändå. Dock ska jag upp 6.15 för att hinna med min buss. Men efter att jag slutat ska jag till en kompis där jag ska spendera två nätter och gå ut med på fredag. Awesome!   På lördag kommer jag säkert vara jättebakis och så ska jag försöka ta mig hem igen. Ska bli kul att se hur det går. Måste komma ihåg att gratta min lilla mamma som fyller 46 på lördag också! På söndag blir det till att fira lilla pappa som fyller 50. Fan, halva släkten kommer ju hit på söndag. Jag är inget jättefan av min familj men jag ska nog överleva. Hoppas jag.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och förbereda mig för kvällen.      Ska försökta att inte sitta uppe helva natten idag! Råkade bli liiiite sent i natt. Oops.


 


Levi här! Detta är mitt försök till blogg. Jag är en väldigt genderqueer person med ett stort intresse för Japan. Här i bloggen kommer det pratas om både anime och manga, cosplay och konvent, och en hel del om min hypertråkiga vardag och lgbt.
5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards