Bakapurinsu

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Levi - 9 januari 2015 23:06

Jag har märkt att jag är rätt duktigt på att skriva mina inlägg sent på kvällen. Aja.

Sitter hemma hos min moster och har fredagsmys med mig själv. Vet inte om jag kan kalla det för fredagsmys egentligen, men det är så mysigt som jag gör det. Är jätteförkyld och min näsa är öm efter allt snytande och det är jättehemskt.   Jag ska passa hennes hund och lägenhet medan hon och mina två kusiner är på Lanzarote och har det finfint. Så här sitter jag med pocky, fanta och anime och saknar min pojkvän. Uh. Kommer inte kunna träffa honom förrän på fredag när jag fyller år.  
Men anime! Jag började titta lite på Kuroko no Basuke FAN DISC 2 i hopp om att jag skulle kunna förstå något utan subs, men jag insåg rätt fort att min ordförråd är rätt kasst och att jag måste plugga. Så när inte det gick för sig så tittade jag på första avsnittet av Binan Koukou Chikyuu bouei-bu LOVE! and let me tell you, it's hilarious! Har du inte sett den än så snälla, börja titta! Den handlar om fem högstadie killar som träffar på en rosa wombat liknande varelse som ger dom uppdraget att försvara jorden. De är helt enkelt magical boys i lite Sailor Moon-stuk. Helt fantastiskt. Och alla pojkar är jättesöta och herregud.


Jag menar, titta - helt underbart.


       

           


Snälla, titta på Binan Koukou.


Levi här! Detta är mitt försök till blogg. Jag är en väldigt genderqueer person med ett stort intresse för Japan. Här i bloggen kommer det pratas om både anime och manga, cosplay och konvent, och en hel del om min hypertråkiga vardag och lgbt.
5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards