Bakapurinsu

Alla inlägg under november 2014

Av Levi - 12 november 2014 00:19

Jag minns at jag förra gången nämnde att jag skulle till Göteborg med den här killen jag träffat. Vi hade det väldigt trevligt faktiskt och vi spenderade inte så mycket tid på SF-bokhandeln. Med mig därifrån fick jag The Girl Who Leapt Through Time och Attack on Titan: No Regrets. Dock var det inte jag som betalade utan han... Det kändes väl lite sådär men han ville betala så...   Vi snubblade även in på Shock en stund och sen in på H&M så jag fick köpa strumpbyxor (äntligen!!). Sen tänkte han att han skulle köpa något spel till sitt 360 men han hittade inget kul. Väl hemma igen trillade vi in på en asiatisk restaurang och åt; sushi för min del. Jag fick i alla fall betala min mat själv! Och när vi kom hem till honom så fick jag blommor! En stor bukett blommor gick han och hämtade från vardagsrummet och gav till mig! Först visste jag inte vad jag skulle säga eller hur jag skulle reagera men jesus christ was I happy! He is absolutely perfect!  

Vi tänkte ju gått på bio istället för att åka till Göteborg men vi gick på bio ändå. I lördags. Det var tanken att vi skulle gått med hans syster och en kompis till oss, men vår kompis kunde in gå så vi två gick själva medan hans syster åkte iväg till henne. Vi tittade på Annabelle och jag höll på att dö några gånger.   Dock trodde jag att den skulle vara mycket, mycket värre även om den hade sina stunder där jag trodde hjärtat skulle stanna. Tycker lite synd om hans stackars hand som jag mosade lite fint ett par gånger.    Men vi kom båda levande därifrån i alla fall med löftet om att jag skulle få sova innerst.  

All in all, min helg har varit fantastisk och jag längtar till på fredag när jag ska till honom igen.

Av Levi - 3 november 2014 23:09

Min bästa vän som flyttat till Japan kommer hem till Sverige till jul och jag typ sitter här borta och dör lite! JAG KOMMER FÅ TRÄFFA HENNE INNAN HON ÅKER TILLBAKA OCH JAGRIYHGDF I'M SO HAPPY     Hon kommer visserligen inte vara hemma så många dagar men jag kommer hinna träffa henne och det är det viktigaste! Åh herregud, ju mer jag tänker på det desto mer håller jag på att gråta. I'm a cry baby, yes. And she will even bring me gifts from Japan och jag vet inte vad hon kan tänkas vilja ha i julklapp. REDAN PANIK   Jag har en och en halv månad på mig att hitta något till henne. Hmn. Det löser sig nog. Hoppas jag.

Hon kommer hem.

Jag är glad.

Hjälp.

 


Och på fredag ska jag och den här killen jag spenderade helgen hos åka till Göteborg. Får flörta lite med pappa och höra om jag kan få lite pengar. Även om Han har pengar så kan jag inte förvänta mig att han ska spendera dom på mig. Jag menar, jag kan väl få betala min mat själv och allt annat själv. Mest skulle jag väl behöva pengar för att vi antagligen kommer att gå till SF-bokhandeln och där...ja. Jag fastnar ganska lätt där och avskyr att gå därifrån tomhänt när det finns miljoner grejer jag vill ha. Urgh. Nåväl. Det ska nog bli trevligt.   Egentligen skulle vi gått på bio på fredag, men idag frågade han om vi inte skulle åka till Göteborg istället. Hade vi gått på bio hade jag försökt övertala honom att vi skulle titta på Ouija eller Annabelle. Jag älskar skräckfilmer men sen att jag hade blivit svinrädd hör inte till saken det minsta. Var och tittade på Paranormal Activity 4 när den gick på bio och jag och kompisen jag gick med höll på att dö. Dock skrek vi inte som flertalet tjejer i biografen gjorde.  

Hmn~~ Min dag/kväll/whatever blev väldigt mycket bättre och jag borde gå och lägga mig.
 

Av Levi - 3 november 2014 00:10

Wooh en vecka senare! Heja mig!

Hoppas folket har haft en trevlig helg nu med Halloween och allt det där.  Det har i alla fall jag. Intressant helg men trevlig nonetheless. Åkte till en kompis i fredags på fest tillsammans med min lillasyster. Det var hatt-tema men då jag inte äger en hatt så använde jag ett par kattöron.   Skulle egentligen haft med mig en peruk också men jag hoppade den delen. Var blev inte så överdrivet många; sju stycken om inte minnet sviker mig allt för mycket. Spelade en variant av något ölspel min syster kunde innan vi bytte och spelade det vanliga ölspelet. You know, det där med att vända kort och dela ut klunkar och såna saker. Väldigt kul faktiskt. Dock blir man full väääldigt fort när man spelar det spelet. Efter en runda av det fick vi för oss att köra "jag har aldrig" och herre min gud vilka frågor/påstående/whatever vi kom upp med! Men kul hade vi i alla fall! Skämde säkert ut både mig och min syster någon gång. Men men~

Följde med två av mina bästa vänner ut för att den ena av dom skulle röka, sen satt vi där ute och tjöta ett tag. Sen kom en av de andra killarna ut och när de andra två gick in så satt vi kvar och pratade innan vi gick in. Han är tydligen lillebror till en kompis till mig och några andra i mitt lilla kompisgäng. Jag...följde med honom hem och lämnade mig syster hos min kompis. Sen går vi inte in på mer detaljer där. -insert innocent whistling here- Spenderade i alla fall natten hemma hos honom, sen igår körde han mig tillbaka till min kompis och min syster så att våra föräldrar kunde komma och hämta oss. Han kom och hämtade mig hemma några timmar senare och så käkade vi och glodde på massa film. Spenaderade obviously natten där också. Han körde hem mig tidigare idag för han skulle iväg och jobba natt. Och...ja, nu har han frågat ifall jag vill gå på bio med honom. Han är jättesnäll och så och mysig och guvrhdfu men jag är ändå lite kluven. Får väl se vad som händer. Kanske? Mitt största problem är väl att vi inte har några gemensamma intressen and that kind of bothers me. Men vi får väl se vad som händer. Mitt ultimata är att ha en partner som jag kan dela mina intressen med till så stor del som möjligt och som förstår mig och kan tillfredsställa mig på alla sätt som kan behövas.

Ja, herregud. Det löser sig säkert.

Hur som helst - have a very crappy pic of what I was wearing on Halloween!
Min kompis väldigt stökiga rum pfft
 
 


Levi här! Detta är mitt försök till blogg. Jag är en väldigt genderqueer person med ett stort intresse för Japan. Här i bloggen kommer det pratas om både anime och manga, cosplay och konvent, och en hel del om min hypertråkiga vardag och lgbt.
5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards