Bakapurinsu

Direktlänk till inlägg 19 februari 2016

Bättre självkänsla på g?! | Förkyld

Av Levi - 19 februari 2016 00:33

Jag har läääänge tänkt att jag ska köpa mig en binder. Först bara för cosplay eftersom jag i princip bara cosplayar killar, men nu på senare tid för vardagligt bruk. 9 av 10 gånger avskyr jag mina kvinnliga former, so why not? Så nu precis efter tolvslaget när min lön trillade in på kontot beställde jag mig en vit binder. I regret nothing. Eller jo, i ett par minuter gjorde jag det men det har lagt sig nu. Jag är redo! Jag är superpepp samtidigt som jag är superrädd för det här; pepp för att jag kanske äntligen kan känna mig bekvämare med vad jag ser i spegeln, och rädd för att jag kanske fastnar i den här förbannade bindern!     


 


Jag är förkyld. Verkligen jätte, jätteförkyld. Det är fruktansvärt. Andas? Vad är det? Och närsspray har vi inget hemma så jag använder tigerbalsam i hopp om att kunna andas lite. Näsan rinner som ett jävla niagarafall, jag kan inte andas och jag nyser som en gud. Jag hatar det här.


Jag ska gå och snyta mig en sista gång innan jag går och lägger mig.


Tips på hur man blir av med en förkylning snabbt?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Levi - 6 maj 2016 23:09

Puh, senaste veckorna har varit intensiva; jag har gått kurser, varit på informationsdagar, varit i Tyskland och just påbörjat ett nytt jobb! Full ös, medvetslös!   Men det går bra och det går framåt i alla fall, både livet och cosplay-mässigt. Mina ...

Av Levi - 13 april 2016 11:46

Jag vet att jag bara babblar om cosplay, but I'm so excited!  Jag har äntligen sytt klart tröjan till Sei. Eftersom jag syr för hand så tar det sexhundra år. Det är självklart inte jättevackert men det går. Det kunde varit mycket värre. I am very ple...

Av Levi - 6 april 2016 16:26

Nu var det ett tag sen igen! Sämst på att uppdatera ibland, I know. Men on the bright side så har jag hunnit boka hotell och köpa biljetter till NärCon!     Ska åka med en kompis i den här sommaren (åkte ju själv förra året) och hon hade gratisnätte...

Av Levi - 22 mars 2016 16:25

Igår efter att jag blivit klar med mina arm- och halsband till Sei så började jag kolla runt på hattar och Morphine-pins. Hittade en rätt bra pin på etsy för ett helt okej pris på runt 30:- "Great" tänkte jag och kollade frakten och bestämde mig att ...

Av Levi - 21 mars 2016 22:30


Nu har jag äntligen fått mina nitar (och annat skräp jag köpte) och gode gud i hela himmelen! Jag vill aldrig mer arbeta med nitar! Jag har tryckt i 48 stycken 2x2cm stora nitar i fyra armband och två halsband och vikt in stela metallkanter för att h...


Levi här! Detta är mitt försök till blogg. Jag är en väldigt genderqueer person med ett stort intresse för Japan. Här i bloggen kommer det pratas om både anime och manga, cosplay och konvent, och en hel del om min hypertråkiga vardag och lgbt.
5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards