Bakapurinsu

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Levi - 18 januari 2015 22:56

Jag tittade mig i spegeln lite för länge och lite för noga tror jag. Urgh. Så nu är det dags att göra något åt det är skräpet! Okej, så jag behöver ett mål. Flera mål kanske. Små mål. Hm. Jag tänker inte tala om vad jag väger ahahah~ Men final goal på 55kg would be nice. Några kilon att bli av med men det ska nog lösa sig. Det är måndag imorgon så jag kan lika gärna börja då. Enklast att börja på en måndag for some reason. Ett litet skitmål att gå ner hela ett kilo innan sista januari. Jag har inte pengar till ett gymkort eller nåt såjag får göra vad jag kan och så gott jag kan. Det löser sig nog.

Jag har nämligen hittat en miljon (kanske inte) kläder som jag vill ha och en ny stil jag vill prova. But I won't look good in it unless I'm skinnier ahahah. Inte bara kläder har jag hittat, utan skor och peruker! Herregud! Tror jag satt i över två timmar igår och bara tittade på kläder! I blame it all on Tumblr. Hört talas om "creepy cute" eller "pastel goth"? Because that's what I want to try.

     

 

Imorgon ska jag till MiROi igen   Måste gå upp vid sex för att hinna med bussen in till stan. Orkar inte. Bleh. Vill inte mer. Jag hatar att bo ute i ingenstans. Går ju sämst med bussar här. Men det är bara att bita ihop och ta det som det kommer. Kommer vara i stan typ 45 minuter innan vi börjar så får hitta något sätt att dryga ut tiden på. Så eftersom jag ska upp vid sex så borde jag gå och lägga mig nu. Men...kläder. Urgh. Gå och lägg dig Kou.

 


Levi här! Detta är mitt försök till blogg. Jag är en väldigt genderqueer person med ett stort intresse för Japan. Här i bloggen kommer det pratas om både anime och manga, cosplay och konvent, och en hel del om min hypertråkiga vardag och lgbt.
5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards