Bakapurinsu

Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Levi - 5 juli 2015 21:53

I april någon gång lade jag upp ett halvtaskigt videoinlägg där jag försökte läre er lite japanska.
Vill ni lära er mer? Vad vill ni lära er i så fall?
Till vänster lite längre har jag lagt upp en liten omröstning så förhoppningsvis kan jag göra en ny video.

Njut nu av resten av kvällen och ta det lugnt i värmen!

Av Levi - 5 juli 2015 15:03

Min Suzuya-cosplay är klar!!! Eller ja, nästan i alla fall. Har fortfarande de där byxorna kvar att fixa men det tar jag i veckan som kommer om jag har tid. Jag är i alla fall supernöjd med hur allting blivit och sminkingen ser bra ut och mina hängslen ser 100 gånger bättre ut än jag vågat tänka mig!    Trots att jag inte har någon quinque så är jag ändå himla nöjd. Måste medge att jag är ändå rätt sugen på att göra en, men det har jag varken tid eller råd med. Tid...har jag kanske, om jag tänker efter lite, men absolut inte råd.

 
   
Satt och sminkade och hade mig sent igår natt. Dock blev det himla varmt och jag trodde jag skulle dö.   Det enda jag fortfarande inte är nöjd med är ögonbrynen. Måste hitta något bättre sätt att dölja dom, för det jag gjorde igår blev verkligen inte bra. Får pilla med det mer ikväll om jag orkar. Ska även göra en ny provsminkning till Nitori ikväll och även en till Furihata om jag orkar.  

Det är bara 17 dagar 22 timmar och typ 18 minuter kvar till NärCon i skrivande stund.
KÄNNER NI PEPPEN?!


Title translation: The cosplay is finished! (Almost...)


Levi här! Detta är mitt försök till blogg. Jag är en väldigt genderqueer person med ett stort intresse för Japan. Här i bloggen kommer det pratas om både anime och manga, cosplay och konvent, och en hel del om min hypertråkiga vardag och lgbt.
5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards